Bestyrelsesmøde i BTK Triton d. 11/8 2011 kl. 19.30
Referat (JD var fraværende)
1. Ny informationsfolder
Informationsfolderen er redigeret og tilrettet sæsonen 2011/12, og står til fri rådighed i klubhuset. AB sørger samtidig for, at den kommer på hjemmesiden.
2. Nyt årshjul
Årshjulet er tilrettet/tilpasset. Ny udgave er lagt på hjemmesiden.
3. Målsætnings-katalog
Kataloget er ikke længere aktuelt, og tages derfor af hjemmesiden.
Kataloget kan senere danne baggrund og være inspirationskilde for en ny udgave.
4. Ansøgning til Puljen ”Idræt og Sundhed”
KJ har ikke hørt nærmere fra Odense Kommune (evt. pga. sommerferie), men følger op og rykker for et svar.
5. Triton/Kim Jensen medvirker i kort-film
AB er i løbet af sommeren blevet kontaktet af et filmselskab, der er ved at lave en meget seriøs kort-film omkring en robot med menneskelige egenskaber. Selskabet har tidligere lavet oscar-nominerede film.
KJ skal sammen med Mogens Sonnichsen medvirke som sparringspartner og modspiller i et par scener. Optagelserne finder sted på SDU mandag og tirsdag d. 15. og 16. august.
Meget spændende – vi glæder os til at se Kim og Mogens i Hollywood J
6. Trænerlønninger
Lønninger fordelt efter fortjeneste og indsats i forårssæsonen. AB meddeler Poul, som hurtigst muligt sørger for udbetaling.
7. Bordtennisportalen
AB har oprettet Triton som klub og oprettet vores stævne. Info til medlemmerne er lagt på hjemmesiden.
Til næste bestyrelsesmøde skal alle bestyrelsesmedlemmer være oprettet og have været aktive på siden. AB gennemgår siden på computeren.
8. Hjemmesiden
Bestyrelsen lægger op til, at hjemmesiden fremover administreres af 3 personer, i stedet for en decideret web-master.
Anne Bygballe – alt generelt om Triton.
Jan Ditlevsen – alt omkring seniorer.
Ole B. Jensen – alt omkring ungdom.
Disse 3 personer har så ansvaret for at holde siden ajour indenfor området, samt at være budbringer og administrator, hvis andre har noget, der skal på siden.
Det er foreløbig kun et oplæg – de enkelte personer skal spørges og være med på idéen først.
KJ kontakter Ole, AB kontakter JD, som ikke var med til mødet.
Ved næste bestyrelsesmøde gennemgås siden på computeren, og der tjekkes op på mangler og fejl inden sæsonstart.
Den nye side ”Spille-udvalg” mangler en generel åbnings-tekst, som JD opfordres til at skrive ved lejlighed.
9. Sponsorprospekt
For at komme videre vil bestyrelsen indkalde til et møde, hvor Michael Larsen inviteres, da han har vist interesse for at hjælpe. SH sørger for indkaldelse snarest.
10. Ens tøj til 1. og 2. division
Da Ulrik Stein er ny mand i truppen, sørger KJ for, at der indkøbes tilsvarende spillesæt til Ulrik, så alle er ens ved kampe.
11. Fra tirsdag til onsdag / sekunda-træning med Juhl
”Onsdagsholdet” returnerer til onsdag fra d. 7. september.
SH kontakter Juhl, da har han forespurgt på opstart af sekunda-træning samtidig.
Næste bestyrelsesmøde afholdes torsdag d. 8. september kl. 19.30.
/Anne Bygballe |