1. EURO GYM 2010
Vi har fået en forespørgsel fra Odense Kommune om at hjælpe med afviklingen af EURO GYM 2010 i Odense.
Da tidspunktet er midt i sommerferien, har vi takket nej, da vi ikke mener, at vi kan skaffe 10 frivillige midt i ferietiden.
Derudover er fortjenesten ikke overvældende arbejdet taget i betragtning.
2. Medlemsmøde 2010
Dagsorden udarbejdet og opsat.
Lars D. træder ud og Poul ønsker kun genvalg for 1 år.
Vi fortsætter med at have et spillerudvalg til at tage sig af det sportslige.
Er du yderligere interresseret i at se, hvem som opstiller mv., opfordres du til at møde op d. 12. april.
3. 2. Division
Fuld opbakning fra bestyrelsen til at deltage med 2 hold i Divisionen næste sæson.
4. KM og pokaler
Drøftet kort.
5. FM 2011
FBTU var yderst tilfreds med Tritons indsats i år, og har tilbudt en fast indtægt for afholdelsen, så indtjeningen ikke udelukkende afhænger af antallet af Drive in tilmeldinger.
Vi har påtaget os opgaven igen i 2011.
Lars D. sørger for at John Juul booker hallen.
6. Veteran DT
Usportslig optræden fra "Linde" vedr. en intern kamp mod Tritons 2 hold i turneringen har medført, at bestyrelsen har skrevet en klage til DBTU, hvor vi pt. afventer afklaring.
7. Årsregnskab
Gennemgået af Poul og underskrevet.
Herefter revideret.
Næste møde (medlemsmøde for alle) er mandag d. 12 april kl. 19.00 i klubhuset.
På bestyrelsens vegne Anne Bygballe. |