Menu
Referat fra spilleudvalget



1. Trænersituationen: Rasmus har meldt sig på banen som træner. Han tager mandage fra kl. 16.30 - 17.30. OBJ nævnte, at vi ikke har østsalen fra kl. 17.00 om tirsdagen. JD kontakter John Juul om dette. Derudover forsætter træningen onsdag kl. 17 - 19.30 og fredag kl. 16 - 18. JD kontakter forskellige emner til at hjælpe med træning, stævner mv.

 

2. Klubtur: Der er klubtur til Greves stævne d. 26 - 27/5.

 

3. KM: OBJ laver plakat/opslag til klubhuset og hjemmesiden. Som planlagt afholder vi KM for yngre drenge og puslinge d. 18/4 kl. 10 - 14. JD står for dette sammen med en anden. Præmierne overrækkes til KM d. 24/3. Præmierne til seniorer bliver i år rødvin. På næste møde skal vi have nomineret årets ungdomsspiller mv.

 

4. Hvervning af nye spillere: Der mangler spillere fra næste årgang. Vi får typisk den største tilgang i foråret, men overvejer at hænge opslag op på skolerne med invitation til prøvetræning. JD tager punktet med til bestyrelsesmøde. Herudover kontakter vi relevante spillere i klubben, der evt. kan/vil hjælpe.

 

5. Terminsliste: Gennemgået. Vi holder øje med opslag fra Greve.

 

6. Medlemsmødet d. 2/4: Vi fordeler beretningen imellem os på flg. måde:

1. + 2. holdet: KJ

Øvrige seniorer: JD

Ungdom: OBJ

 

Mgl. medlem i spilleudvalget: Ift. arbejdet i spilleudvalget finder vi det vigtigt at have en person, der også sidder i bestyrelsen. Vi prøver at finde en. HD, OBJ og JD tager en sæson mere.

 

7. Spilledragter til ungdommen: De ældste ungdomsspillere mangler ordentlige spilledragter. Der er enighed om, at de skal have nogle, men økonomien er ikke på plads. Vi opstiller forskellige kriterier for, hvornår man er berettiget til at få en. JD tager punktet med til næste bestyrelsesmøde.

 

8. Næste møde: torsdag d. 15/3, kl. 19.00


Bordtennisklubben TRITON      Rødegårdsvej 200      5230 Odense M      Telefon 65 93 20 33