Menu
Referat af 13. maj 2008
Historie
"Arbejds-årshjul"
bestyrelse, udvalg og repræsentanter
Bestyrelsesreferater
kontakt
Find vej
støtteforening
kontingent

1. Ungdomstræning næste sæson

Som det ser ud pt. står vi meget stærkt på ungdomssiden.

Vi har et hold for øvede + et begynderhold med omkring 10-15 spillere pr. hold.

Træningstiderne i næste sæson forventes uændret, stadig mandag og onsdag fra kl. 16.30-18.00 og fra kl. 18.00-19.30. Får vi et ryk ind pga. OL, må vi kigge nærmere på en udvidelse af træningstiderne.

Ole og Rasmus fortsætter som trænere, mens Vanja endnu ikke er helt afklaret med situationen.

John Bæksted træder til og bliver ny ungdomstræner fra næste sæson.

Om Henning fortsætter som "torsdagsvagt" (låse op og hjælpe med kampafvikling) vides endnu ikke. Da funktionen ikke var helt kendt for alle i bestyrelsen, har Lars D. fået til opgave at udarbejde en opgavebeskrivelse til næste møde.

Aflønning af de enkelte funktioner fastsættes ligeledes til næste møde, men vi er dog nogenlunde enige med trænerne om, hvor vi står. 

 

2. Seniortræning næste sæson

John Juul fortsætter træning for sekundaspillere på udvalgte onsdage fra kl. 18.30-19.30.

Seniorudvalget arbejder ihærdigt på at finde en træner til vores elitespillere, som gerne skulle være på plads inden sommerferien for alvor går igang. Lønramme er fastlagt af bestyrelsen.

Træningstiderne er indtil videre stadig tirsdag fra kl. 17.00-19.00, men bliver muligvis ændret pga. nye tider til ungdomsskolen, som altid har førsteret.

Efter sigende har der ikke været ret mange seniorspillere til træningen, så vi har overvejet om Fynsserien og 2. Div. måske kunne træne sammen? Vi hører gerne kommentarer til dette forslag? Gerne pr. mail.    

 

3. DBTU's årsmøde

Anne undersøger om hun har mulighed for at deltage ellers er alle i bestyrelsen desværre forhindret.

 

4. Legeplads

Vores tilbygning er ifølge en mail fra skoleinspektør Erik Larsen blevet sløjfet i forbindelse med opførelse af legepladsen.

Vi har dog lidt svært ved at tolke  Eriks svar og er ikke uden videre villige til at give afkast på alle vores krav. Anne udarbejder derfor en mail med nogle uddybende spørgsmål til Erik, så vi helt præcist ved hvor vi står i dette spil.

 

5. DM

Vi må konstatere, at arrangementet gik til Kerminde Bordtennisklub, selvom vi ellers mente vi havde en klar fordel ved at have booket Odense Idrætshal. Bedre held næste gang og et knap så travlt efterår.

 

Næste møde afholdes onsdag d. 28. maj kl. 17.30 i klubhuset.

 

På bestyrelsens vegne Anne Bygballe.


Bordtennisklubben TRITON      Rødegårdsvej 200      5230 Odense M      Telefon 65 93 20 33