Menu
Referat af 8. september 2011
Historie
"Arbejds-årshjul"
bestyrelse, udvalg og repræsentanter
Bestyrelsesreferater
kontakt
Find vej
støtteforening
kontingent

Bestyrelsesmøde i BTK Triton d. 8/9 2011 kl. 19.30

 

Referat – PE deltog og gav en kort info omkring økonomien

 

1. Licens-tilskud

FBTU giver alle Fynske bordtennisklubber mulighed for at søge om tilskud til licenser pga. den store stigning fra DBTU’s side.

Triton opfylder alle betingelser for at søge, hvilket vi selvfølgelig vil gøre.

PE udarbejder ansøgning og relevante bilag.

 

2. Puljen ”Idræt og Sundhed”

Ansøgningen har givet pote og Triton har fået bevilget kr. 3.000,- til sunde initiativer i klubben. KJ tager en snak med TP og koordinerer gratis frugt/kildevand ved forskellige arrangementer (DT hjemmekampe, juleturnering og lign.).

 

3. Sponsorer??

Michael Larsen har tilbudt sin assistance.

Der afholdes et ekstraordinært bestyrelsesmøde d. 3. oktober kl. 19.00 med deltagelse af Michael. Formålet er et færdigt sponsorprospekt, som efterhånden har været længe undervejs.

 

4. Holdleder til 1. holdet  

TP har åbnet for muligheden for at være holdleder og tage med til udekampe.

KJ snakker det endeligt på plads med TP, og forhører ham samtidig om han vil være ansvarlig for reklame/plakater ved hjemmekampe.

 

5. Fyns SupportEl

Energi Fyn tilbyder alle fynske foreninger en ordning, hvor klubben kan indgå en aftale med selskabet, så der doneres penge til klubben hver gang en person med tilhørsforhold til klubben bruger strøm.

En meget attraktiv mulighed, som AB arbejder videre med. Der er noget mere konkret til næste bestyrelsesmøde.

Bestyrelsen siger tak til Claus Pedersen for at have formidlet muligheden via sit job.

Interesserede kan allerede nu se mere om ordningen på Energi Fyns hjemmeside.

 

6. 80’er Rock - aflyst

Triton havde endnu engang problemer med at skaffe tilstrækkelige frivillige hænder, hvorfor det blev besluttet at melde fra. Lidt ærgerligt, da det havde været forholdsvis let tjente penge til klubben. Vi har nok bare erfaret, at vi ikke skal sige ja til arrangementet næste år.  

 

7. Rammebevilling Ungdom

Ungdomstrænerne har forespurgt om en økonomisk rammebevilling, så de selv råder over ”en pose penge” til afholdelse arrangementer, indkøb af materialer, støtte til stævner mv. uden at skulle gå til bestyrelsen hver gang.

Forslaget blev vedtaget enstemmigt.

 

8. Hjemmesiden

Hjemmesiden er stadig en udfordring hvad angår administration.

Foreløbig opdaterer AB, Tommy og JD i fællesskab.

 

9. Bordtennis-portalen

Alle medlemmer opfordres til at oprette sig på bordtennisportalen snarest og tilmelde sig Triton som klub (se vejledning – link på hjemmesiden), da det giver mulighed for at følge med i turneringerne, stævner, rating, indtaste resultater mv.

Det vil være en stor hjælp for bestyrelsen, hvis du sørger for dette snarest, da vi først kan give dig adgang til indtastning af resultater, når du har gjort dette.

AB sørger for at gøre vigtigheden tydeligere via opdatering af vejledning på hjemmesiden.

 

11. Sekunda-træning med Juhl

Starter først kl. 18.45 i år, da det skal passe med ungdomstræning.

 

 

Næste bestyrelsesmøde afholdes mandag d. 17. oktober kl. 19.00.   

 

/Anne Bygballe 


Bordtennisklubben TRITON      Rødegårdsvej 200      5230 Odense M      Telefon 65 93 20 33