Menu
Referat af 12. august 2010
Historie
"Arbejds-årshjul"
bestyrelse, udvalg og repræsentanter
Bestyrelsesreferater
kontakt
Find vej
støtteforening
kontingent

Bestyrelsesmøde Triton BTK d. 12/8 2010

 

Referat.

 

1. Projekt ”Skole-sport”

 

Vi er blevet kontaktet af Odense Kommune vedr. interesse for at deltage i projektet ”Skole-sport”, som forventes at blive igangsat i løbet af efteråret 2010. Vi ved endnu kun, at det drejer sig om at etablere et samarbejde imellem skole/SFO og foreningsliv. John Juhl er foreløbig kontaktperson, og vi afventer nærmere besked/udkast fra Odense Kommune. 

 

2. ”Bordtennis i bymidten”

 

Triton skal lørdag d. 14/8 være med i åbningen af ”Ny Vestergade”, hvor vi skal indvie 2 nye udendørs bordtennisborde foran Intersport. Læs evt. mere om arrangementet på Odense Kommunes hjemmeside eller i Odense ugeavis, uge 32.

Susanne Hansen, Anders Dyhr, Peter Møller, Claus Pedersen, Ole Jensen, Rasmus Kingo og jeg selv deltager.

Du er selvfølgelig meget velkommen til at møde op og kigge på.

 

BLEV DESVÆRRE AFLYST PGA. DÅRLIGT VEJR.

 

3. Spilleudvalgsmøde

 

Der afholdes opstartsmøde i spilleudvalget d. 24/8, hvor diverse tiltag for den nye sæson skal drøftes, bl.a. relevante stævner, holdsammensætning, træningstider mv.

 

4. Turneringstilmelding

 

Det er atter tid for at tilmelde hold i den Fynske Holdturnering og Veteran.

I år kan tilmeldingsblanketten printes på hjemmesiden eller hentes i klubhuset, hvorefter den skal afleveres til Jan Ditlevsen eller ligges i kassetten ”Seniorudvalget” i klubhuset.

Hold selv øje med hjemmesiden, så du ikke først ser tilmeldingen efter deadline.

 

5. Gymnastiksale

 

Så er gulvene lakeret. Dog er vi ikke helt tilfredse, da lakeringen først er sket i midten af uge 31, mens vi har spillet i Centralrum E siden uge 26.

Beklageligvis er der stadig ikke skiftet lysstofrør, hvilket vi skal have bragt i orden snarest, da vi ikke opfylder kravene til belysning i Danmarksturneringen. JD kontakter John Juhl, som går videre til Fritidsudvalget. Alternativt må vi gå længere opad i ”systemet”.

 

6. ”Odense 60’er ROCK”

 

Vi mangler stadig folk til at hjælpe på Dyrskuepladsen d. 5. september. Pt. er der kun 6 frivillige stærke mænd, som har tilbudt at give en hånd med. Vi tager derfor stadig meget gerne imod tilmeldinger, skriv en mail til Susanne Hansen.

Det er for sent at aflyse i år, men hvis det bliver ligeså svært at skaffe folk til næste år, bliver arrangementet droppet.

Bemærk i øvrigt, at tidspunktet er ændret til kl. 8.00-12.00, så vi kan have begge trucks fra morgenstunden. Der afsluttes stadig med frokost.

 

7. Bemanding af klubhus på torsdage i sæsonen

 

Planlægningen er udskudt til vi kender de nøjagtige datoer. Det er dog vedtaget, at der skal være mindst 2 hold, før bemanding kan være påkrævet.

  

8. ”Conventus”

 

Tilbud til alle frivillige foreninger fra Odense Kommune om et nyt IT-system til håndtering af bl.a. medlemskartotekt, mødeplanlægning mv. Vi deltager ikke, da Triton allerede har styr på disse aktiviteter.

 

9. Velkomstbrochure

 

Peter Esbjerg har fremsendt udkast, som er gennemgået af bestyrelsen. Der er enkelte rettelser, som AB sørger for at videreformidle til Peter. Et meget flot stykke arbejde, som vi glæder os til at kunne bruge til nye medlemmer.

 

10. Stævne i Snejbjerg

 

Så er årets første stævne allerede på banen, og nu også for motionister. Tilmeld dig på plakaten i klubhuset, hvor der også er yderligere informationer. Det bliver en frivillig tur, så der gives ikke tilskud fra klubben. Der arrangeres evt. en fælles klubtur senere på sæsonen.

 

11. Nye vigtige datoer i Triton i næste sæson

 

4. april 2011                                     : Medlemsmøde/generalforsamling

16. april 2011                                   : Klubmesterskab med efterfølgende klubfest

  

Dato for juleturneringen/julefrokosten i år udmeldes snarest……

 

 

Næste møde afholdes d. 9. september kl. 20.00 i klubhuset.

 

/AB

 

 

       

 

 

 

 


Bordtennisklubben TRITON      Rødegårdsvej 200      5230 Odense M      Telefon 65 93 20 33