Menu Holdlederen
Holdliste
Holdlederen
Kampprogram
Stillinger/Resultater
træningstider

 

HOLDLEDERE I TRITON


SÆSON 2017 / 2018

 

Hold       Leder                           Tlf.                     Mail

Triton 1:  Ole B. Jensen              51 54 58 01        ole.bay.jensen@outlook.dk

 

Triton 2:  Kaspar Funch              60 54 27 76        kasparjensen2011@live.dk

Triton 3:  Torben Søgård              28 28 33 03       soegaardtorben@gmail.com

 

Triton 4:  John Juul                      53 37 02 59        juulen50@gmail.com

 

Triton 5:   Martin Jessen               60 64 39 85       mjessen81@gmail.com

Triton 6:   Keld Andersen              23 74 10 82       kella5260s@gmail.com

Triton 7:   Dan Knudsen                22 45 00 90       dgk@get2net.dk


Triton 8:   Lone Madsen                22 51 48 38       lonesondbergmadsen@gmail.com 

 

Triton 9:   Poul Erik Skælbæk       40 38 84 11        poulinga@ibred.dk

Triton 10: Claus Pedersen            60 16 85 14        skovduerne@outlook.com            


Triton 11: Michael Demant             29 65 57 26       michaeldemant41@gmail.dk  

 

Triton 12: John Hansen                 30 33 47 94        john-ke@hotmail.dk  

 

Triton 13: Garvis Carlson               61 26 80 15       garvis.carlson@skolekom.dk

Triton 14: Poul Esbjerg                  61 33 33 55      lapp@webspeed.dk 

Triton 15: Susanne Hansen           22 11 35 50      swhansen@jubii.dk

 

 

  

Holdlederens funktioner:

  •  Sørger for at alle på holdet er informeret om spilletidspunkter
  • Sørger for at holdet er spilleklart ved kampstart
  • Sørger for der er opsat borde m.m. ved kampstart på hjemmebane
  • Sørger for korrekt udfyldning af holdskema
  • Sørger for resultatindberetning umiddelbart efter hjemmekampene er afviklet
  • Sørger for den rette sportslige afvikling af kampene, dvs. holder styr på sine spillere
  • Sørger for såfremt der er problemer på holdet at løse disse eller hurtigst muligt at underrette Spilleudvalget om omfanget af problemerne
  • Sørger for reserver til holdet i samråd med Spilleudvalget
  • Sørger for såfremt en hjemmekamp er udsat/flyttet, at der senest på den ordinære spilledag er afsendt en email til FBTU (fbtu@vip.cybercity.dk) med angivelse af ny kampdato, som højst ligger 2 uger frem i tiden
  • Har pligt til at oprette sig på bordtennisportalen og tilmelde sig Triton som klub, så der som minimum er 1 pr. hold, der har mulighed for at indtaste resultater efter holdkampe

M.h.t. flytning af kampe er der stadig lidt roderi, så derfor genopfriskes reglerne:

  • En kamp må gerne afvikles inden den fastsatte spilledag
  • Ingen hjemmekampe kan flyttes uden Spilleudvalgets medvirken/viden
  • En kamp kan flyttes indenfor samme uge uden FBTU’s medvirken
  • En kamp kan højst udsættes i 3 uger. Der skal senest på den ordinære spilledag indsendes besked til FBTU, gerne pr. mail (fbtu@vip.cybercity.dk),  med angivelse af ny kampdato
  • Ingen kampe kan flyttes ud over sidste spillerunde. Dette gælder såvel første som anden halvsæson
  • En hjemmekamp  må gerne flyttes til udebane jvf. ovenstående
  • Der kan ikke flyttes hjemmekampe til mandage og onsdage pga. pladskapacitet
  • Er du i tvivl så ring eller mail for en sikkerheds skyld til *Michael Demant fra Spillerudvalget

Bordtennisklubben TRITON      Rødegårdsvej 200      5230 Odense M      Telefon 65 93 20 33